Hledáme Senior IT Engineera automatizace & administrace do mezinárodní společnosti sídlící ve Stodůlkách

16.1.2020 19:16 Hlavní město Praha

Vaší náplní práce bude:

- Podpora a provoz služeb Office 365 a dalších služeb společnosti Microsoft
- Podpora a provoz interních aplikací (Atlassian suite, Amazon Web Services,...)
- Podpora a provoz síťové infrastruktury (připojení k WiFi a LAN)
- Pomoc k automatizaci procesů (psaní automatizovaných skriptů)
- Spolupráce se členy týmu
- Podílení se na neustálém zlepšování a optimalizaci IT prostředí

Požadujeme

Požadavky:

- Orientace v IT technologiích
- Zkušenost na obdobné pozici alespoň 2 roky
- Výborná znalost Microsoft 365
- Předchozí zkušenost se skriptováním v PowerShellu
- Zkušenost s nástroji Atlassian (Confluence, JIRA, Bitbucket..)
- Zkušenost se zaktualizováním procesů
- Komunikativní AJ (B2-C1)
- Samostatnost
- Analytické myšlení
- Uvítáme kolegu s nápady na zlepšení a urychlení procesů

Nabízíme

Nabízíme:

- Flexibilní pracovní dobu
- Home office
- Příspěvek na dopravu MHD - roční lítačka
- Mobilní telefon i pro soukromé účely
- Notebook
- Multisport kartu
- Online IT vzdělávací kurzy
- Možnost návštěv kolegů z Velké Británie a Německa formou brainsormingu
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Lekce angličtiny na pracovišti
- Stravenky 100 Kč
- 5 týdnů dovolené

Pokud Vás nabídka zaujala, neváhejte zaslat životopis na emailovou adresu nikola.haluzova@experis.cz nebo volejte na číslo 703 865 297.

detail nabídky

Network Security Engineer FRENCH

16.1.2020 19:16 Hlavní město Praha

- Define and solve the root cause of incidents

- Provide remote technical support to customers

- Take part in performance reviews, identify causes of performance shortcomings and provide suggestions for improvement

- Provide resolution of incidents and service requests

- Check the recurring or high impact incidents and manage them through the problem management process

Požadujeme

- Around 2 years' experience required with network security administration or support

- Previous experience supporting clients with any of the following technologies: Checkpoint, Juniper, RSA Security, Cisco, F5, Aruba, Palo Alto, Nokia, Fortinet

- Fluent in English & French is necessary

- Certifications in the abovementioned technologies would be a great plus

Nabízíme

- Friendly working atmosphere in an international team

- 5 weeks of vacation

- 3 sick days per year

- Contribution to the pension insurance

- Cafeteria benefit system – contribution of 500 points per month

- Meal voucher– 100 CZK

- Refreshment (coffee, tea, water on work) for free

- Laptop and mobile phone including data tariff per company standards

- 10% annual bonus based on the target achieved

- Paid referral bonus system

detail nabídky

Hledáme Specialista IT do významného průmyslového podniku - Praha 7, Holešovice

16.1.2020 19:16 Hlavní město Praha

Vaší náplní práce bude:

  • Správa Oracle DB
  • Monitoring chodu DB
  • Optimalizace výkonu DB
  • Identifikace a analýza možných problémů
  • Spolupráce na řešení incidentů
  • Spolupráce na rozvoji a vývoji IS

Požadujeme

Požadujeme:

  • Vzdělání technického směru
  • Alespoň 2 roky praxe v Oracle včetně funkčních indexů, analytických funkcí, tabulkových funkcí, autonomních transakcí, flashback query, apod.
  • Znalost SQL a PL/SQL
  • Pokročilá znalost Unix/Linux
  • Znalost MSSQL a Windows server
  • Znalost AJ pro práci s technickou dokumentací

Nabízíme

Nabízíme:

  • Spolupráci na tvorbě strategie v oblasti databází
  • Zajímavé rozvojové projekty
  • Vzdělávání v oblasti databází
  • 5 týdnů dovolené
  • Sickdays
  • Stravenky v hodnotě 120 Kč
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Zvýhodněné ceny paliva
  • Příjemné pracovní prostředí v Praze 7 – Holešovicích

Pokud Vás nabídka zaujala, neváhejte zaslat životopis na emailovou adresu nikola.haluzova@experis.cz nebo volejte na číslo 703 865 297.

detail nabídky

IT Team Leader - small team&prestigious company

15.1.2020 22:16 Hlavní město Praha

What will be your main scope:

→ ensure that the team works effectively&professionally

→ define the targets and evaluate the performance

→ motivate the team, newbies training

→ participate in "hands-on" tasks and operations (technical support&troubleshooting)

→ preparing the budget, participating in international projects and daily using the English language

Požadujeme

What would be essential for this role:

→ very good level of English language + you must be Czech/Slovak speaker

→ Excellent knowledge of MS Windows, MS Office, basic networking skills

→ a little bit of experience of leading other colleagues/small team or mentoring them

→ be able to assert and present well

Nabízíme

Our rich package includes:

→ very good payment conditions

→ amount of 27 000 CZK per year - a large portfolio of benefits

→ 6 weeks of holiday, possible to use a "Sabattical leave"

→ iPhone, above-standard medical care, education and professional training...

→ a very prestigious company with a pleasant office in the city center

detail nabídky

Network video / Collaboration / IP telephony/network Engineer (GER)

15.1.2020 22:16 Hlavní město Praha

  • Provide remote technical support to the end-users
  • Identify root cause of incidents
  • Ensure resolution of incidents and service requests
  • Participate in performance reviews, identify causes of performance shortcomings and provide suggestions for improvement
  • Review the recurring or high impact incidents and manage them through problem management process

Požadujeme

  • CCNA Collaboration OR approximately 2+ years experience with supporting Cisco Unified Communications solutions
  • Experience and/or certifications with one or more of the following vendors and technologies is a big plus: Polycom, Peterconnects (JDM Software), Andtek, Voxtron, ARC Attendant, Aurenz, NICE, MIND, Creston, Calabrio, Fenestrae, IPTrade, ACME Packet/Oracle SBC, Audiocodes, NewVoice, Sonus/Ribbon SBC
  • Experience with CUAC, UCCX, UCCE and UCS-B/UCS-C is an advantage
  • Previous experience in communication with customer to resolve issues
  • Good English & German (at least B2 Level)

WORKING HOURS

Company’s operation hours are from 6am until 6pm, you will be required to work an 8 hour schedule during these hours (typical shifts are from 6 am and 9 am). The team also provides on-call support outside the core hours which is compensated additionally.

Nabízíme

  • 5 weeks of vacation
  • 3 sick days per calendar year
  • Contribution to the pension insurance
  • Contribution for public transport
  • Annual bonus 10%
  • Paid sickness leave in the amount of basic salary for the period up to 3 weeks per year
  • Over standard health care
  • Meal tickets
  • Refreshment (coffee, tea, water on work) for free
  • Notebook and mobile phone including data tariff per company standards
  • Paid referral bonus system

detail nabídky

Developer/Architekt ERP aplikací - flexibilita&rodinná atmosféra

15.1.2020 22:16 Hlavní město Praha

Vývoj na podnikových ERP systémech pro klienty užívající SAP moduly.

Požadujeme

Bez čeho to nepůjde:

  • Zkušenosti s programováním v OO jazyce – např. Java
  • Zkušenosti s SQL (modelování DB je plus)
  • Zkušenosti s cross-system integrací – webové služby (XML/JSON, REST/SOAP WebServices)
  • Základní porozumění konceptu REST služeb
  • Schopnost naslouchat koncovému uživateli/zadavateli a analyzovat problém; chuť vyřešit zadaný problém v daném čase a požadované kvalitě
  • Chuť učit se nové SAP technologie
  • Základní znalost angličtiny

Co je výhodou:

  • Znalost ABAP OO / OData / Core Data Services
  • Znalost některého SAP Modulu (SAP NetWeaver, MM, SD, WM... jsou plus)
  • Zkušenost s BPM/Workflow problematikou v některém systému (ne nutně SAP Workflow)
  • UI – Zkušenosti s vývojem lehkých UI klientů HTML5/JavaScript (SAP WebDynpro / Fiori (SAP UI5), Angular jsou plus)
  • Znalost práce v JIRA, GIT (Gitlab, Bitbucket, ...)
  • Znalost Cloudových technologií (AWS, Azure, Google Cloud, SAP SCP) a architektur (micro-services, Twelve-Factor apps)
  • Zkušenosti s no-SQL DB

Nabízíme

Proč k nám:

  • Dobrá parta lidí, které baví jejich práce
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Dynamická pracovní doba, podpora work-life balance, flexibilita a HomeOffice
  • Projekty u zajímavých zákazníků
  • Seberealizace a svoboda
  • Mobilní telefon, NB pracovní pomůcky konzultanta
  • vzdělávání, firemní akademie
  • multisport a Zoo karta!

detail nabídky

Vedoucí oddělení IT infrastruktur - jeden z nejvýznamnějších českých průmyslových podniků!

15.1.2020 15:16 Hlavní město Praha

  • Příprava a aktualizace strategie v oblasti datových center a IT infrastruktury
  • Zajištění koncepčního a technického rozvoje
  • Vedení a realizace rozvojových a provozních projektů
  • Zajištění dohledu IT infrastruktury, řešení incidentů a mimořádných událostí
  • Zajištění chodu centrální IT infrastruktury (aplikační a databázové servery, datová úložiště, virtualizační platformy, zálohování apod.) a počítačových sítí (WAN, LAN)
  • Zajištění podpory uživatelů
  • Zajištění efektivního nastavení vnitřních procesů a poskytování součinnosti ostatním útvarům společnosti

Požadujeme

  • Vzdělání technického směru
  • Minimálně 2 roky praxe na vedoucí IT pozici
  • Znalost v oblasti problematiky serverů, datových center a počítačových sítí
  • Praktické zkušenosti s administrací služeb v serverovém prostředí
  • Znalost Windows/Linux na administrátorské úrovni
  • Znalost angličtiny na úrovni práce s technickou dokumentací
  • Zkušenosti s vedením týmu – výhodou
  • Zkušenost se zadáváním veřejných zakázek – výhodou

OSOBNOSTNÍ PŘEDPOKLADY:

  • Aktivní přístup a samostatnost při řešení úkolů – „tah na branku“
  • Pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost
  • Organizační a řídící schopnosti
  • Analytické a koncepční myšlení

Nabízíme

  • Práci v mladém a přátelském kolektivu
  • Velkou možnost seberealizace
  • Zajímavé a rozvojové projekty
  • Další vzdělávání v oblasti IT
  • Stabilní zázemí významné české společnosti
  • Zaměstnanecké výhody – 5 týdnů dovolené, sickdays, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na penzijní připojištění, zvýhodněné ceny paliva a mnohé další...

detail nabídky

BECOME A PART OF OUR INTERNATIONAL HELP DESK TEAM IN BRNO (Czech Republic)!

15.1.2020 15:16 Jihomoravský kraj

As a part of our helpdesk team, you will help customers with their technical problems. You will be responsible for answering phone calls and emails to ensure customer satisfaction. You will get support from young and friendly colleagues that come from all over the world.

Požadujeme

The key requirement for this job is fluently spoken English at least on level B2. You also need a logical mindset and a passion for problem-solving. You should be eager to gain new knowledge. You don't need any experience in the field, enthusiasm to work and learn is all you need.

Nabízíme

A basic salary of 28.000 - 35.000 CZK + a benefit 50% if you work during nights. You will get company benefits such as meal vouchers, 25 days of holidays, education, sick-days, and various other benefits. This is a great opportunity to use your language skills on a daily basis, work in an international environment and gain valuable experience and knowledge.

Advantage! If you have technical education, experience in customer care, or native level of English, you will get a higher salary based on your skills.

Don't miss your chance! Send me your CV and wait for my call.

Contact me with your English CV at jobs.brno@manpower.cz or call me on +420226257586

detail nabídky

Java Developer - Brigáda pro studenty VŠ!

15.1.2020 15:16 Hlavní město Praha

  • Navrhovat a programovat aplikace a řešení v JAVA a v technologiích SAP
  • Vývoj interních produktů i zákaznických řešení na míru
  • Vývoj v SAP Cloud i v on-premise variantě

Požadujeme

  • Vzdělání VŠ
  • Dobrá znalost programování v libovolném jazyce, základy JAVA
  • Spolehlivost a zodpovědnost
  • Ochota se neustále učit novým věcem
  • Schopnost komunikovat v českém jazyce slovem i písmem
  • Anglický jazyk na úrovni technické dokumentace
  • Časová kapacita min. 2-3 dny v týdnu dlouhodobě (HPP je výhodou)
  • Aktivní zájem o ty nejnovější IT technologie

Nabízíme

  • Flexibilní pracovní doba (dle pozice, seniority)
  • Možnost Homeoffice (po dohodě s vedoucím a po zaškolení)
  • Sportovní zázemí (máme rádi cyklistiku, sprchy)
  • Občerstvení po celý den zdarma (káva, čaj, sušenky ..)
  • Fotbálek
  • Možnost připojit rodinu do naší mobilní sítě (volání mezi sebou zdarma)
  • Mobilní telefon, NB pracovní pomůcky konzultanta
  • Programy pro děti
  • Podpora vzdělávání – akademie
  • Preventivní lékařské prohlídky
  • Ubytování v apartmánu (za symbolickou úplatu)
  • Kamarádská atmosféra
  • ZOO karta
  • Podpora divizních teambuildingů – lyže, výlety...
  • Relaxační místnost - kuchyňka
  • Venkovní grill a možnost využití prostor s kolegy na neformální "akcičky"
  • Účast na odborných konferencích
  • Multisport karta

Pokud Vás tato pozice zaujala, neváhejte a zašlete mi svůj aktualizovaný životopis na e-mail: lukas.michalek@experis.cz.

Těším se na spolupráci.

detail nabídky

Nadšenec pro excel s AJ

14.1.2020 18:16 Hlavní město Praha

Náplní tvojí práce bude administrace systému kontaktního centra, úzká spolupráce a komunikace se členy týmů, sbírání podnětů a feedback o změnách v systému, ale také spolupráce s interním IT oddělením.

Mezi hlavní body tvojí práce bude patřit:

  • Jednoduchá správa telefoních čísel, měnící se dle požadavků projektů
  • Upravování formulářů pro zaznamenávání výsledků projektů
  • Generování reportů z výsledků jednotlivých činností
  • Zadávání požadavků na poskytovatele systému
  • Navrhovat a komunikovat na dodavatele požadavky na změny systému

Požadujeme

Od tebe očekáváme:

  • Ukončené SOU nebo SŠ
  • Znalost excelu – práce s kont. tabulky, S vyhledat (i makra budou super).
  • Komunikativní angličtina je podmínkou – komunikace se zahraničními členy týmu, kteří hovoří anglicky.
  • Velkou výhodou bude znalost Daktely nebo jiného systému pro kontaktního centra.
  • Nástup možný ihned.

Nabízíme

Co za to nabízíme?

  • Samostatnou práci, budete se budete moci učit a rozvíjet se.
  • Fixní mzdu a bonusy.
  • Zázemí stabilní mezinárodní společnosti jakou je ManpowerGroup.
  • Řadu benefitů a příležitostí k rozvíjení se - 28 dní volna (dovolená, sick days), možnost home office, kurzy angličtiny v rámci pracovní doby, stravenky, body do cafeterie, mobil i pro soukromé účely a mnoho dalších výhod.
  • Možnost zúročení profesních znalostí a zkušeností.
  • Nástup ideálně od února.

detail nabídky

iOS Developer in Vienna

14.1.2020 18:16 Benešov

As a mobile developer, you will be in charge of developing professional and advanced mobile banking applications for iOS. Work on and implement new features as well as fix bugs and improve application performance in a multi-country and agile project environment.

Key Task and Responsibilities:

  • Participation in all phases of the software development lifecycle
  • Build, maintain and deploy advanced applications for the iOS platform
  • Work on new features as well as on bug fixing and improving application performance
  • Strong understanding of UI-UX principles
  • Support UX designers and creative designers to develop an exceptional mobile user experience

Požadujeme

Your profile:

  • University degree in computing sciences or similar field or business education
  • 3+ years of experience
  • Experience developing native iOS applications
  • Good understanding of mobile-related security-aspects and able to write clean and correct code, including versioning
  • Advanced experience with Swift and other programming languages (e.g. Xcode, Objective C, Java,...)
  • Experience in implementing state of the art mobile UI/UX applications in cooperation with UX engineers and creative designers
  • Knowledge of Atlassian Products (JIRA, Confluence, BitBucket)
  • Advanced English

Nabízíme

You will get:

  • Salary dependent on your experience, the lowest would be 3900 EUR brutto/month
  • 13th and 14th salary
  • Relocation assistance
  • A bunch of benefits
  • Modern offices in the heart of Vienna
  • Great team of colleagues
  • Multicultural environment

detail nabídky

Senior Account Manager

14.1.2020 13:00 Bílovice nad Svitavou

Máte obchodního ducha? Máte zkušenosti v oblasti technického produktu? Rádi komunikujete se zákazníky? Využijte své schopnosti a staňte se členem našeho úspěšného obchodního týmu. Jste to Vy? • Máte výborné komunikační a prezentační dovednosti • Máte zkušenost z prodejte IT produktů • Nevadí Vám práce v kanceláři a být také na cestách • Máte aktivní přístup k práci • Jste samostatný a odpovědný Vaše náplň práce • Aktivní komunikace se zákazníky a partnery • Řízení obchodního procesu u svěřených případů • Péče o stávající zákazníky a rozvoj spolupráce • Vyhledávání nových příležitostí a prezentace nabídek • Účast na odborných konferencích a seminářích • Spolupráce při tvorbě marketingových kampaní Požadavky: • SŠ/VŠ technického nebo ekonomického směru • Mín. 3 roky zkušeností na obdobné pozici • Velmi dobrá uživatelská znalost PC • Flexibilita • Analytické myšlení a schopnost argumentace • Řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič Proč jít k nám? Nabízíme Vám…. • Zázemí stabilní české společnosti • Flexibilní pracovní dobu • Work-life balance • Velmi zajímavé finanční ohodnocení • Plán vzdělávání • Neformální a přátelské prostředí • Super kolegy, podporu týmu • Rozhodovací pravomoc v oblasti svěřených případů • Notebook, mobilní telefon, automobil

detail nabídky