Specialista zákaznického servisu (pro juniory!) - 7091

Pozici obsazujeme pro českou společnost, která je partnerem SAP ČR.

Na této pozici budete:

  • poskytovat zákaznickou podporu na SAP projektu
  • mít na starosti prvotní kontakt s uživateli, příjem požadavků prostřednictvím e-mailu a telefonu
  • spravovat zákaznické požadavky v systému
  • monitorovat stav řešení požadavků, komunikovat směrem k zákazníkům
  • jedná se o netechnickou pozici zaměřenou spíše na administrativu

Požadavky

  • dobrá znalost práce v MS Office
  • dobrá uživatelská znalost MS Windows
  • perfektní znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího
  • AJ alespoň na pasivní úrovni
  • SŠ vzdělání
  • výhodou zkušenosti na pozici helpdesk
  • pozice je vhodná i pro čerstvé absolventy s požadovanými znalostmi
  • velmi dobré komunikační dovednosti, příjemné a vstřícné vystupování
  • schopnost práce v týmu, organizační dovednosti, samostatný a zodpovědný přístup k práci

Nabídka

  • společnost nabízí práci na zaměstnanecký pracovní poměr na plný úvazek
  • mezi benefity patří stravenky, mobil, notebook, zaškolení, další vzdělávání u SAP ČR, možnost profesního růstu a zvyšování kvalifikace
  • práce přímo v centru Prahy (Václavské náměstí)

Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj životopis v českém jazyce s uvedením kódu pozice, o kterou se zajímáte. Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, kontaktujte prosím přímo svoji konzultantku.


Nástup: 20.1.2001 | Vloženo: 8.11.2019 09:22

ITjobs, s.r.o.

, Praha,

Ing. Jana Müllerová

mullerova@itjobs.cz

604281060

Kontaktujte nás

Přiložte svůj životopis/motivační dopis ve formátu PDF.