IT SPECIALISTA / HELPDESK, PRAHA (35-50 000,-CZK)

Vaše náplň práce

Správa uživatelských účtů – ve Windows doméně, Active directory
Instalace HW, SW, PC tiskárny, IP telefony, servery, PDA
Implementace zálohovacích serverů
Základní konfigurace mobilních telefonů
Správa uživatelských přístupů
Asistence při rozšiřován lokální sítě
Interní komunikace a řešení problémů s dalšími úrovněmi podpory
Komunikace s dodavateli, evidence majetku

 
Váš profil

Min. SŠ vzdělání, IT zaměření výhodou
Min. 1 rok praxe v oblasti podpory uživatelů na pozici IT Administrátor / Helpdesk Operátor
Dobrá znalost Windows NT a TCP/IP
Obecný technický přehled v IT technologiích
AJ – středně pokročilá znalost (komunikativní, komunikace se zahraničím telefon/email, pohovor v angličtině)
Znalost především HW
Řidičský průkaz sk. B
Budeme rádi, když budete mít:
• Výborné komunikační dovednosti
• Schopnost rychle vyhodnotit informace a správně se rozhodnout
• Schopnost týmové práce
• Ochotu učit se nové věci, sebevzdělávání

 
Naše nabídka

Práce v přátelském prostředí ve stabilní mezinárodní společnosti
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Výborné finanční ohodnocení (35 – 50 000,-CZK – dle znalostí a praxe)
Možnost odborného rozvoje v oblasti IT a dalšího vzdělávání
Široká škála firemních benefitů (vzdělávací kurzy, odborná školení, 5 týdnů dovolené, mobilní telefon, notebook, výhodný firemní mobilní tarif, příspěvek na stravování, životní a úrazové pojištění, další benefity formou kafetérie…)
Místo výkonu práce: Praha 9
Nástup: ihned / dle dohody
 

Nástup: | Vloženo: 24.7.2017 09:23

, ,

Lenka Majorová

l.majorova@trenkwalder.com

+420 730 526 120

Kontaktujte nás

Přiložte svůj životopis/motivační dopis ve formátu PDF.