IT helpdesk (bez AJ) - 6760

Pozici obsazujeme pro českou makléřskou společnost zabývající se pojištěním a finančním poradenstvím, která hledá nové zaměstnance do svého IT oddělení v Brně.

Vaší náplní práce bude:

  • poskytování zákaznické a technické podpory zaměstnancům společnosti
  • prvotní kontakt s uživateli, příjem jejich požadavků prostřednictvím e-mailu a telefonu
  • řešení nastalých problémů – běžné problémy uživatelů pc, jako jsou problémy s MS Office, internetovým prohlížečem, emailovým klientem apod.
  • vytváření prezentačních materiálů pro zaměstnance společnosti (ppt), tvorba uživatelských návodů
  • spolupráce s dalšími kolegy z týmu
  • cestování na pobočky po ČR a SR

Požadavky

  • velmi dobrá orientace v IT
  • velmi dobrá znalost práce v MS Office
  • dobrá znalost MS Windows 7 a vyšší (výhodou základní administrátorská znalost)
  • výhodou znalost HTML, CSS, SQL
  • znalost AJ alespoň na pasivní úrovni
  • min. SŠ vzdělání technického směru
  • pozice je vhodná pro absolventy s požadovanými znalostmi i zkušenější kandidáty
  • řidičský průkaz sk. B
  • dobré komunikační dovednosti, vstřícnost a ochota, trpělivost, učenlivost, aktivní přístup, schopnost práce v týmu, chuť hledat řešení
  • ochota cestovat (cca 20 % času)

Nabídka

  • jedná se o práci na zaměstnanecký pracovní poměr, plný úvazek
  • společnost nabízí individuální výběr benefitů, například stravenky, mobil, penzijní či životní připojištění apod.

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat. Ostatní zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat, jakmile pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.

Nástup: 20.11.2001 | Vloženo: 18.9.2018 14:36

ITjobs, s.r.o.

, Brno,

Ing. Tereza Teclová

teclova@itjobs.cz

542 215 787, 604 281 084

Kontaktujte nás

Přiložte svůj životopis/motivační dopis ve formátu PDF.